19.09.2024- konkurs na stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku (1 etat)(zakończony)
KS.2111.3.2024
INFORMACJA O WYNIKU KONKURSU
na stanowisko Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku
W wyniku zakończenia procedury przeprowadzonej przez Komisję Konkursową powołaną uchwałą nr 150/2024 Zarządu Powiatu Białostockiego z dnia 10 października 2024 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej w związku z konkursem na stanowisko pracy Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku została wybrana następująca osoba:
p. Małgorzata Kiryluk, zam. Białystok
Przedstawiona koncepcja funkcjonowania i rozwoju jednostki została oceniona pozytywnie, kandydatka wykazała się dużą wiedzą związaną z tematyką pomocy społecznej, zasadami funkcjonowania jednostek administracji publicznej oraz zadaniami samorządu powiatowego, posiada kompetencje niezbędne do pracy na stanowisku objętym konkursem.
Powyższe uzasadnia wybór Komisji.
Starosta
25.10.2024 Jan Bolesław Perkowski
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załącznik nr 1 do uchwały Nr 137/2024
Zarządu Powiatu Białostockiego
z dnia 19 września 2024 r.
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO PRACY
Zarząd Powiatu Białostockiego ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku
I. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe;
2) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej;
3) specjalizacja w zakresie organizacji pomocy społecznej w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024, poz. 1283 t.j.);
4) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nie orzeczono wobec kandydata zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
6) kandydat jest zdolny do kierowania jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do zajmowania stanowiska dyrektora jednostki organizacyjnej pomocy społecznej;
7) obywatelstwo polskie (zgodnie z art. 5 ustaw z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej);
8) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
9) nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
1) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie samorządu powiatowego, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, ustawy
o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej, rozporządzenia MPiPS w sprawie domów pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o związkach zawodowych, postępowania administracyjnego;
2) przedstawienie koncepcji funkcjonowania i rozwoju Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku;
3) doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
4) samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników;
5) komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
2) nadzór nad realizacją zadań nałożonych na jednostkę;
3) merytoryczne i formalne podejmowanie rozstrzygnięć i decyzji związanych z funkcjonowaniem jednostki;
4) wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w jednostce oraz prowadzenie polityki kadrowej;
5) zarządzanie mieniem jednostki;
6) nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków sprawozdawczych, rozliczeniowych oraz związanych z planowaniem wydatków budżetowych;
7) współpraca z jednostkami organizacyjnymi pomocy społecznej, organizacjami pozarządowymi i innymi.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku;
2) praca wymagająca dużej odporności na stres, zarządzania zasobami ludzkimi, podejmowania decyzji, kontaktów z instytucjami publicznymi;
3) praca w budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (Curriculum Vitae),
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i specjalizację - potwierdzonych klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata,
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagany niezbędny staż pracy - poświadczonych klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata,
5) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie, że kandydat korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiada obywatelstwo polskie,
7) oświadczenie kandydata o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi,
8) aktualne zaświadczenie lekarskie (ważne 3 miesiące od dnia wydania) potwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania stanowiska dyrektora placówki pomocy społecznej,
9) koncepcja funkcjonowania i rozwoju Powiatowego Centrum Pomocy Rodziny w Białymstoku,
10) Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
VI. Dane osobowe- klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do konkursu podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Starostwo Powiatowe w Białymstoku reprezentowane przez Jana Bolesława Perkowskiego, 15-569 Białystok, ul. Borsucza 2, tel. 85 740 39 97.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, adres e-mail:
m.falkowski@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
- cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
- informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- okres przechowywania danych: okres wynikający z „Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów powiatu i starostw powiatowych”.
- uprawnienia:
• prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO.
- inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym oraz numerem telefonu do kontaktu z kandydatem, osobiście w siedzibie Starostwa przy ulicy Borsuczej 2- kancelaria ogólna lub pocztą na adres – Starostwo Powiatowe w Białymstoku, 15-569 Białystok ul. Borsucza 2 z dopiskiem: „Dotyczy konkursu na stanowisko pracy Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku” w terminie do dnia 04 października 2024 roku (liczy się data stempla pocztowego).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Zarząd Powiatu Białostockiego.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl), na tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2.
Podpisał
Roman Czepe- Wicestarosta
Metryka strony