RP.0003.90.2023 odpowiedź

Białystok, 23.05.2023

RP.0003.90.2023

Pan
Sebastian Ptaszyński

 

W odpowiedzi na interpelację z dnia 12 maja 2023 roku informuję, iż od wielu lat pracujemy nad tym, aby poprawiać warunki obsługi Interesantów.
Z powodzeniem mogę stwierdzić, że obecnie Starostwo Powiatowe w Białymstoku jest dobrze przygotowane na obsługę mieszkańców powiatu. Dzięki licznym remontom wykonanym w budynku przy ul. Borsuczej 2, Wydział Komunikacji obecnie przyjmuje klientów w dwóch dostosowanych salach oraz zwiększona została liczba stanowisk bezpośredniej obsługi. Ponadto zamontowany został system kolejkowy, który zapewnia szybką, sprawną
i bezstresową obsługę Interesanta. Możliwe jest również umówienie się na wizytę elektronicznie poprzez funkcjonalność E - kolejka. Od kilku lat nie zdarzyła się sytuacja, aby Interesant czekający w kolejce w Wydziale Komunikacji nie został w danym dniu obsłużony. Przeprowadzone remonty znacznie poprawiły warunki obsługi również w pozostałych wydziałach. Nie można zapomnieć o tym, że w obecnym czasie bardzo dużo spraw w urzędzie można załatwić za pomocą dostępnych środków komunikacji elektronicznej, jak np. E-puap czy geoportal, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ponadto w Łapach znajduje się filia Wydziału Komunikacji oraz filia Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości. Dzięki temu mieszkańcy gminy Łapy oraz gmin sąsiednich nie muszą jechać do Białegostoku w celu załatwienia spraw urzędowych realizowanych przez te wydziały, co rónież znacznie zmniejsza kolejki w siedzibie urzędu.


Podpisał
Jan Bolesław Perkowski - Starosta Powiatu Białostockiego

Metryka strony

Podmiot udostępniający informacje: Starostwo Powiatowe w Białymstoku

Informację wytworzył / za treść informacji odpowiada: Jan Bolesław Perkowski - Starosta Powiatu Białostockiego

Opublikował: Małgorzata Nowik

Data wytworzenia informacji / dokumentu: 23-05-2023

Data udostępnienia w BIP: 23-05-2023 12:52

Data modyfikacji informacji: 23-05-2023 13:11