UZP Nr 389/09
Uchwała Nr 389/09
Zarządu Powiatu Białostockiego
z dnia 5 czerwca 2009 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach
Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 ze zmianami Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Dz. U. Nr 62, poz. 558, Dz. U. Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Dz. U. z 2007 r. Nr 173, poz. 1218, Dz. U. z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458) w związku z § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 19 października 2005 r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. Nr 217, poz. 1837), Zarząd Powiatu Białostockiego uchwala co następuje:
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach stanowiącym załącznik do uchwały nr 277/2001 Zarządu Powiatu Białostockiego z dnia 14 lutego 2001 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach, zmienionego uchwałą nr 1454/2004 Zarządu Powiatu Białostockiego z dnia 2 września 2004 r. oraz uchwałą nr 1831/2005 Zarządu Powiatu Białostockiego z dnia 22 grudnia 2005 r. w § 5 w akapicie – Struktura Organizacyjna Domu ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2.Dział administracyjno – gospodarczy, w skład którego wchodzą stanowiska pracy: Kierownik działu podlegający bezpośrednio Dyrektorowi Domu oraz pracownicy mu podlegli, a mianowicie:
· kuchmistrz - szef kuchni, któremu podlegają:
1) kucharki,
2) pomoce kuchenne,
· kierownik warsztatu, któremu podlegają:
1) konserwator,
2) rzemieślnik,
3) robotnik gospodarczy,
4) palacze,
5) dozorca – portier,
· kierowca samochodu,
· zaopatrzeniowiec,
· magazynier,
· praczki,
· krawcowa
Do zadań działu należy:
· utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń i instalacji będących na wyposażeniu Domu,
· zapewnienie pełnego zaopatrzenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Domu, a w szczególności wyposażenia w niezbędne meble i sprzęty, pościel i bieliznę pościelową, środki utrzymania czystości i higieny osobistej oraz artykuły spożywcze, medyczne i opał (przy zastosowaniu ustawy – Prawo zamówień publicznych),
· utrzymanie w czystości oraz konserwacja bielizny i odzieży użytkowanej przez mieszkańców Domu oraz będącej na wyposażeniu Domu,
· utrzymanie w czystości oraz naprawa odzieży ochronnej i roboczej użytkowanej przez pracowników Domu,
· prowadzenie remontów i napraw, a także dbanie o racjonalne wykorzystanie środków rzeczowych i finansowych przeznaczonych na te cele,
· dokonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i urządzeń, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego, ochrony środowiska i innymi,
· prowadzenie gospodarki materiałowej oraz nadzór nad magazynem i zaopatrzeniem,
· przygotowywanie i wydawanie posiłków mieszkańcom Domu – zgodnie z przepisami HACCP,
· stała kontrola wydawanych posiłków pod względem dietetycznym, dbanie o właściwą jakość żywienia,
· utrzymanie w należytym stanie terenów zielonych Domu, zabezpieczenie czystości i porządku na terenie obiektu i jego otoczenia,
· prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, przygotowywanie przetargów i nadzorowanie prawidłowości stosowania przepisów ustawy,
· utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń grzewczych oraz oczyszczalni ścieków i agregatu prądotwórczego,
· zabezpieczenie pomieszczeń i mienia Domu przed kradzieżą i pożarem,
· dozór i ochrona mienia stanowiącego własność Domu i mieszkańców,
· współpraca z działem terapeutyczno-opiekuńczym, sekcją księgowości oraz samodzielnymi stanowiskami pracy.
Szczegółowy zakres obowiązków na poszczególnych stanowiskach pracy określa „zakres czynności” opracowany przez kierownika działu”.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Podpisał:
Wiesław Pusz – Starosta
Barbara Grabowska – Członek Zarządu
Jarosław Wądołowski – Członek Zarządu
Metryka strony