UZP 60/07
UCHWAŁA NR 60/07
ZARZĄDU POWIATU BIAŁOSTOCKIEGO
z dnia 25 kwietnia 2007 roku
w sprawie powołania Komisji odbioru remontu p.n.: „ Remont pokrycia dachowego w budynku w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 15/1”
Na podstawie art. 32 ust.1, ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z póżn. zm.) Zarząd Powiatu Białostockiego uchwala, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję odbioru remontu pod nazwą: „ Remont pokrycia dachowego w budynku w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 15/1” w następującym składzie:
Ze strony inwestora:
1) Stanisław Markowski
2) Walerian Chiliński
§ 2
Do zadań Komisji należy:
1) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przetargową i inną dotyczącą remontu.
2) Ocena jakości robót remontowych w oparciu o dostępne środki, w tym wizualna ocena stanu istniejącego.
3) Dokonanie protokólarnego odbioru remontu lub wyznaczenie daty ponownego odbioru robót w przypadku stwierdzenia usterek i wad wymagających usunięcia i uniemożliwiających dokonanie odbioru.
§3
Komisja odbioru będzie pracować w oparciu o dostępne materiały w granicach przewidzianych „Prawem budowlanym”.
§ 4
1. Komisja rozpocznie pracę w dniu 2 maja 2007 roku.
2. Komisja zakończy pracę z chwilą dokonania odbioru remontu.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Podpisali:
Wiesław Pusz – Starosta
Adam Kamiński – Wicestarosta
Barbara Grabowska – Członek Zarządu
Ireneusz Ordziejewski – Członek Zarządu
Jarosław Wądołowski – Członek Zarządu
Metryka strony