UZP 60/07

UCHWAŁA NR 60/07

ZARZĄDU POWIATU BIAŁOSTOCKIEGO

z dnia 25 kwietnia 2007 roku

 

w sprawie powołania Komisji odbioru remontu p.n.: „ Remont pokrycia dachowego w budynku w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 15/1”

               

Na podstawie art. 32 ust.1, ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z póżn. zm.) Zarząd Powiatu Białostockiego uchwala, co następuje:

 

§ 1

Powołuje się Komisję odbioru remontu pod nazwą: „ Remont pokrycia dachowego w budynku w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 15/1” w następującym składzie:

Ze strony inwestora:

1)       Stanisław Markowski             

2)       Walerian Chiliński

 

§ 2

Do zadań Komisji należy:

1)       Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przetargową i inną dotyczącą remontu.

2)       Ocena jakości robót remontowych w oparciu o dostępne środki, w tym wizualna ocena stanu istniejącego.

3)       Dokonanie protokólarnego odbioru remontu lub wyznaczenie daty ponownego odbioru robót w przypadku stwierdzenia usterek i wad wymagających usunięcia i uniemożliwiających dokonanie odbioru.

 

 

§3

Komisja odbioru będzie pracować w oparciu o dostępne materiały w granicach przewidzianych „Prawem budowlanym”.

 

§ 4

1.                   Komisja rozpocznie pracę w dniu 2 maja 2007 roku.

2.                   Komisja zakończy pracę z chwilą dokonania odbioru remontu.

 

 

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Podpisali:

Wiesław Pusz – Starosta

Adam Kamiński – Wicestarosta

Barbara Grabowska – Członek Zarządu

Ireneusz Ordziejewski – Członek Zarządu

Jarosław Wądołowski – Członek Zarządu

Metryka strony

Podmiot udostępniający informacje: M. Kropiewnicka

Opublikował: Monika Kropiewnicka

Data wytworzenia informacji / dokumentu: 25-04-2007

Data udostępnienia w BIP: 07-05-2007 10:13

Data modyfikacji informacji: 07-05-2007 10:09