UZP Nr 202/08

                                                  
Uchwała nr 202/08
Zarządu Powiatu Białostockiego
Z dnia 20 marca 2008 roku
w sprawie sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łapach za 2007 rok
Na podstawie 199 ust. 1  pkt. 2) ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.) uchwala się, co następuje:
§ 1
1. Przyjmuje się sprawozdanie roczne z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łapach, w tym:
1)   z wykonania przychodów:      
  
a) plan przychodów                  -   9 889 585,14 zł,
 b) wykonanie przychodów  - 12 002 996,20 zł;
2) z wykonania kosztów:       
         a) plan kosztów                         -    9 826 752,00 zł,
             b) wykonanie kosztów                         -  10 218 983,76 zł;
         
2. Przyjmuje się wykaz stanu należności i zobowiązań na dzień 31 grudnia 2007 r. oraz objaśnienia do sprawozdania z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łapach
- stanowiące załącznik do niniejszej uchwały.
 
§ 2
Niniejszą uchwałę wraz z załącznikiem przedstawia się Radzie Powiatu Białostockiego.
 
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
Podpisał:
Wiesław Pusz - Starosta
Adam Kamiński – Wicestarosta
Ireneusz Ordziejewski – Członek Zarządu
Jarosław Wądołowski – Członek Zarządu
 


 
Załącznik do Uchwały Nr 202/08
Zarządu Powiatu Białostockiego
Z dnia 20 marca 2008 roku
 
 
 
 
 
 
 
 
WYKONANIE PLANU FINANSOWEGO
 Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
W Łapach
  
za okres styczeń - grudzień 2007 roku
 
 
 
 
Łapy 28 luty 2008

 

Wykonanie planu finansowego SPZOZ w Łapach
za okres styczeń - grudzień 2007 roku
 
Przychody
Lp
Przychody finansowe wg ośrodków kosztowych
Plan finansowy
na 2007r.
w zł.
Wykonanie planu za 2007 r.
w zł
Wykonanie %
3:2
 
1
2
3
4
I
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
 
II
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Przychody z działalności podstawowej, w tym:
 Ia) Z tytułu świadczenia usług medycznych
Oddział chirurgiczny
Oddział dziecięcy
Oddz. położniczo- ginekololog.
Stacja dializ
Oddział wewnętrzny
Oddz. noworodkowy
Izba przyjęć
Por. specjalistyczne i profilakt.
Medycyna pracy
Poradnia rehabilitacyjna
Porady współfinansowane
Zakład Pielęgnacyjno –Opiek.
Ib) Inne za badania
Za kserok., zaświadcz., umowy
RTG Łapy za badania
USG Łapy za badania
Za sterylizację
RTG B-stok za badania
EKG Łapy za badania
Za badania - gastroskopie
Punkt przyjęć Gródek
Punkt przyjęć Michałowo
Laboratorium za badania
 
Przychody z pozostałej działalności
Czynsz za wynajm w szpitalu
B-stok RTG- odzysk srebra
Czynsz za garaże
Za obiady
RTG Łapy-odzysk srebra
Czynsz za wynajm mieszkań
Czynsz w Przychodni
Przych. z Wspólnoty Mieszk.
Por. laryngologiczna – czynsz
Wpłaty za rozm. telefon.
Punkt wyd. bielizny i inne
9 549 585,14
 
9 315 065,14
 
1 956 474,80
621 236,80
803 223,50
1 573 080,00
1 932 662,00
300 065,50
341 191,52
682 145,12
46 000,00
235 358,10
3 736,00
366 312,00
 
1 200,00
24 700,00
11 250,00
230,00
226 000,00
900,00
300,00
19 000,00
22 000,00
148 000,00
 
 
234 520,00
18 000,00
990,00
1 500,00
7 600,00
690,00
24 800,00
149 850,00
30 000,00
940,00
150,00
0,00
10 415 638,95
 
10 179 936,15
 
2 376 050,92
601 842,23
801 754,53
1 673 990,00
2 056 704,29
279 975,51
337 380,54
805 064,67
59 208,00
342 362,70
3 799,60
414 520,93
 
 2 371,38
28 858,20
10 666,00
131,85
210 729,10
457,00
313,00
17 919,20
13 879,20
141 957,30
 
 
235 702,80
14 294,12
763,00
1 620,00
7 723,75
504,20
15 567,79
160 125,63
30 676,84
2 891,76
326,78
1 208,93
109,1
 
109,3
 
121,4
96,9
99,8
106,4
106,4
93,3
98,9
118,0
128,7
145,5
101,7
113,2
 
197,6
116,8
94,8
57,3
93,2
50,8
104,3
94,3
63,1
95,9
 
 
100,5
79,4
77,1
108,0
101,6
73,1
62,8
106,9
102,3
307,6
217,9
 
III
Pozostałe przychody operacyjne
310 000,00
266 074,91
85,8
IV
Przychody finansowe
30 000,00
 7 536,93
25,1
V
Zyski nadzwyczajne
 
1 312 996,20
 
 
 
RAZEM PRZYCHODY
 
9 889 585,14
 
12 002 246,99
 
121,4
 
Koszty
 
 
 
Lp
Koszty finansowe
wg rodzajów kosztów
Plan finansowy
na 2007r.
Wykonanie planu za rok 2007 r. w zł
Wykonanie %
3:2
 
1
2
3
4
I
 
1
 
 
 
 
 
2
3
4
5
6
7
 
Koszty działalności
podstawowej
Zużycie materiałów i energii,
 w tym:
-          materiały
-          energia
-          koszt zakupu okien i materiałów do wstawienia
Usługi
Podatki i opłaty
Wynagrodzenia
Świadcz. na rzecz pracowników
Amortyzacja
Pozostałe koszty
 
9 715 752,-
 
2 200 000,-
 
1 981 500,-
186 000,-
32 500,-
 
1 789 340,-
69 000,-
4 467 000,-
880 000,-
238 412,-
72 000,-
 
10 113 568,45
 
2 366 039,57
 
2 172 302,39
193 737,18
0
 
1 896 950,50
102 187,18
4 544 046,14
909 848,93
221 903,90
72 592,23
104,1
 
107,5
 
109,6
104,1
 
 
106,0
148,1
101,7
103,4
93,1
100,8
II
Pozostałe koszty operacyjne
5 000,-
2 486,15
49,7
III
Koszty finansowe
106 000,-
61 105,26
57,6
IV
Straty nadzwyczajne
 
41 823,90
 
 
 
 RAZEM KOSZTY
 
9 826 752,-
 
 
10 218 983,76
 
104,0
 
 
Wynik finansowy SPZOZ
 
62 833,14
 
1 783 263,23
 
2 838,1
 
 
                                                                           Planowany                         Wykonanie
 
Wynik z działalności podstawowej             - strata   166 166,86 zł.             zysk -       302 070,50 zł.
            z działalności operacyjnej             - zysk    138 833,14 zł.             zysk -       565 659,26 zł.
            z działalności gospodarczej           – zysk     62 833,14 zł.             zysk –    1 783 263,23 zł.
 
           W SPZOZ w Łapach z podstawowej działalności gospodarczej w 2007 roku osiągnięto dodatni wynik finansowy w wysokości 302 070,50 zł.
Przychody z działalności podstawowej zostały wykonane w wysokości
10 415 638,95 zł, co stanowi 109,1 % wartości planowanej na poziomie 9 549 585,14 zł.
         Przychody szpitala z tytułu świadczenia usług zdrowotnych zostały zrealizowane
w wysokości 10 179 936,15 zł, co oznacza, że są one wyższe od planu o 9,3 %, tj. kwotę
864 871,01 zł. Większość jednostek działalności podstawowej szpitala (oprócz oddziałów: dziecięcego i ginekologiczno – położniczego z pododdziałem noworodkowym) zrealizowała przychody powyżej planowanych. Wynika to z wykonania większej ilości świadczeń zdrowotnych w stosunku do założeń planu fiansowego, ustalonych na podstawie zawartych pierwotnie umów na udzielanie świadczeń zdrowotnych, oraz aneksowaniem ich wysokości
na rok 2007 z Podlaskim Oddziałem Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia. Dodatkowo, jednakże w niewielkim stopniu, wzrost przychodów  w jednostkach działalności podstawowej wynika z podwyższenia maksymalnej kwoty zobowiązania Oddziału Funduszu z tytułu umowy na leczenie szpitalne w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 5 września 2007 roku o zmianie ustawy o przekazaniu środków finansowych świadczeniodawcom na wzrost wynagrodzeń oraz o zmianie ustawy o zakładach opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 181 poz. 1290).         Zgodnie z ustawą z dnia 22.07.2006 r. o przekazaniu środków finansowych świadczeniodawcom na wzrost wynagrodzeń wraz z ww. zmianami środki finansowe z NFZ na podwyżki pracownikom z pierwotnej kwoty w wysokości 1 146 679,24 zł zostały zwiększone do kwoty 1 180 178,05 zł.
         W związku z wykonaniem większej ilości świadczeń zdrowotnych oraz aneksowaniem zawartych umów z Narodowym Funduszem Zdrowia na świadczenia opieki zdrowotnej wraz ze środkami na wzrost wynagrodzeń, wartość poszczególnych umów na rok 2007 przedstawia się następująco:
L.p.
Rodzaj świadczenia
Wartość umowy pierwotnej na rok 2007 w zł
Wartość umowy po zawartych aneksach
na rok 2007 w zł
1.
Leczenie szpitalne
5 804 853,92
6 451 004,73
2.
Ambulatoryjne świadczenia specjalistyczne
657 997,52
808 482,06
3.
Rehabilitacja lecznicza
235 358,10
342 363,60
4.
Hemodializoterapia (SOK)
1 573 080,00
1 673 990,00
5.
Opieka długoterminowa
279 312,00
325 649,04
6.
Świadczenia współfinansowane
3 736,00
8 836,00
7.
Profilaktyczne programy zdrowotne
24 147,60
24 147,60
 
Razem
8 578 485,14
9 634 473,03
               
Przychody z pozostałej działalności ogólnie zrealizowane zostały na poziomie zaplanowanym. Najniższe wykonanie występuje w pozycji – czynsz za wynajem mieszkań – ze względu na sukcesywne wykupywanie na własność mieszkań w roku 2007. Do końca roku wszystkie mieszkania bloczku mieszkalnego zostały wykupione na własność i przeszły pod zarząd wspólnoty mieszkaniowej.
         Pozostałe przychody operacyjne zaplanowano na poziomie 310 tys. zł i zostały zrealizowane w wysokości 266 074,91 zł, co stanowi 85,8 % wartości planowanej. Na kwotę tą składają się między innymi umorzony za okres styczeń - wrzesień 2007 podatek od nieruchomości, rozwiązane częściowo rezerwy, otrzymane darowizny rzeczowe nie mające charakteru majątku trwałego, darowizny pieniężne na działalność bieżącą, dotacje na dofinansowanie zadań z zakresu promocji i ochrony zdrowia oraz zwrot świadczeń wypłaconych poborowym. Wykonanie w wysokości niższej od planowanej wynika ze zmiany kwalifikacji w księgach rachunkowych umorzonej kwoty głównej zobowiązania wobec ZUS objętego ugodą restrukturyzacyjną, która została w bieżącym roku zaksięgowana w ciężar konta zyski nadzwyczajne.
         Przychody finansowe zaplanowano na poziomie 30 tys. zł. Wykonanie tej pozycji wynosi 7 536,93 zł, co stanowi 25,1 % wartości planowanej. Na kwotę tę składają się odsetki uzyskane od środków na rachunku bankowym, odsetki od należności oraz umorzone odsetki od zobowiązań. Wykonanie w wysokości niższej od planowanej wynika ze zmiany kwalifikacji w księgach rachunkowych kwoty umorzonych odsetek od zobowiązań wobec ZUS objętych ugodą restrukturyzacyjną, które zostały w bieżącym roku zaksięgowane
w ciężar konta zyski nadzwyczajne.
         Zyski nadzwyczajne zostały wykonane w wysokości 1 312 996,20 zł. Pozycja ta nie była planowana. Na kwotę tę składają się skutki finansowe restrukturyzacji (przychody) uzyskane w roku 2007. W latach poprzednich wszystkie przychody i koszty związane
z restrukturyzacją SP ZOZ w Łapach ujmowane były na kontach pozostałych przychodów
i kosztów operacyjnych oraz przychodów i kosztów finansowych. W bieżącym roku, zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Finansów określonym w piśmie z dnia 13.09.2006 roku, skierowanym do Ministra Zdrowia, skutki finansowe restrukturyzacji zostały zaksięgowane jako straty i zyski nadzwyczajne, stosownie do art. 3 ust. 1 pkt. 33 ustawy o rachunkowości. Na wymienioną wyżej kwotę składają się więc umorzone zobowiązania wobec ZUS objęte ugodą (należność główna i odsetki) oraz kwota 1 216 811,78 stanowiąca równowartość umorzonej pożyczki udzielonej na finansowanie programu restrukturyzacyjnego. SP ZOZ
w Łapach spełnił przesłanki określone w art. 35 ust. 10 b ustawy z dnia 15.04.2005 r.
o pomocy publicznej i restrukturyzacji publicznych zakładów opieki zdrowotnej poprzez zawarcie umowy o zrzeczeniu się roszczeń wobec Narodowego Funduszu Zdrowia z tytułu zobowiązań wobec pracowników wynikających z art. 4a ustawy „tzw. 203” i w październiku 2007 roku złożył wniosek o umorzenie pożyczki w pełnej wysokości pozostającej do zapłaty
i taką decyzję otrzymał.
                Ogólnie przychody szpitala w roku 2007 zostały zrealizowane na poziomie
12 002 246,99 zł, co stanowi 121,4 % kwoty planowanej na ten rok.
          Zakładany plan na koszty z działalności podstawowej w wysokości 9 715 752,- zł został wykonany w wysokości 10 113 568,45 zł, co stanowi 104,1 % wartości planowanej. Wyższe wykonanie kosztów związane jest z wykonaniem większej ilości świadczeń zdrowotnych w stosunku do założeń, które zostały przez NFZ opłacone w pełnej wysokości.
Wyższe w stosunku do projekcji wykonanie świadczeń medycznych skutkuje zwiększeniem ilości zużytych leków, materiałów medycznych i innych materiałów (wzrost
o 9,6 %, tj. kwotę 190 802,39 zł) oraz zwiększeniem wartości zakupionych usług obcych (miedzy innymi procedur medycznych) których wartość zwiększyła się w stosunku do planu
o kwotę 107 610,50 zł, co stanowi 6 % planu. Ponadto na wartość usług obcych znacznie wpływa koszt zakupionych napraw sprzętu medycznego, który ze względu na wieloletnie użytkowanie ulega awariom.
Koszty wynagrodzeń zostały wykonane w wysokości 4 544 046,14 zł, co stanowi   101,7 % kwoty planowanej na poziomie 4 467 000 zł. Wyższy koszt wynagrodzeń wynika
z obowiązku przekazania dodatkowych kwot na wzrost wynagrodzeń pracowników
w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 5 września 2007 roku o zmianie ustawy
o przekazaniu środków finansowych świadczeniodawcom na wzrost wynagrodzeń oraz
o zmianie ustawy o zakładach opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 181 poz. 1290). Z mocy tej ustawy w IV kwartale 2007 roku podwyższona została kwota zobowiązania Narodowego Funduszu Zdrowia z tytułu umowy na leczenie szpitalne z przeznaczeniem tych środków na wzrost wynagrodzeń. Dodatkowo wymieniona wyżej ustawa wprowadziła od momentu wejścia w życie obowiązek przekazywania co najmniej 40 % wartości zwiększenia kwoty kontraktów zawartych z NFZ na wzrost wynagrodzeń zatrudnionych w jednostce pracowników.  
Również pozycja kosztów podatki i opłaty wykonana została na poziomie wyższym od planowanej, tj. w wysokości 102 187,18 zł, co stanowi 148,1 % kwoty prognozowanej. Na znaczny wzrost tej pozycji kosztów wpłynęła uiszczona opłata sądowa w sprawie przeciwko NFZ z tytułu zobowiązań wobec pracowników wynikających z art. 4a ustawy „tzw. 203”. Wystąpienie na drogę sądową przeciwko NFZ, oraz zawarcie ugody, przyniosło wymierne korzyści w postaci uzyskanego umorzenia pożyczki na restrukturyzację SP ZOZ.
Pozostałe koszty operacyjne wykonane zostały na poziomie 2 486,15 zł, co stanowi 49,7 % planu w wysokości 5 tys. zł. Najwyższą wartość tej pozycji stanowią odpisy aktualizujące nieopłacone należności za hospitalizacje od pacjentów nieubezpieczonych.
Natomiast koszty finansowe zostały wykonane w 57,6 % w stosunku do planu
w kwocie 106 tys., tj. w wysokości 61 105,26 zł. Na pozycję tę składają się naliczone za rok 2007 odsetki od zobowiązań z tytułu nieterminowej płatności. Najwyższą kwotę stanowią naliczone odsetki od zaległych zobowiązań pracowniczych.
Straty nadzwyczajne zrealizowane zostały w wysokości 41 823,90 zł. Pozycja ta nie była planowana i obejmuje skutki finansowe (koszty) restrukturyzacji, które w roku bieżącym zaksięgowane zostały zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Finansów określonym w piśmie z dnia 13.09.2006 roku, skierowanym do Ministra Zdrowia jako straty i zyski nadzwyczajne, stosownie do art. 3 ust. 1 pkt. 33 ustawy o rachunkowości. Obejmuje ona opłacone odsetki od pożyczki restrukturyzacyjnej oraz koszty prowizji zapłacone z tytułu udzielenia i obsługi pożyczki na finansowanie restrukturyzacji szpitala.
Ogólnie koszty szpitala zrealizowane zostały na poziomie 10 218 263,23 zł, co stanowi 104 % wartości planowanej w wysokości 9 826 752 zł.
Należności i zobowiązania stan na dzień 31.12.2006 r. i 31.12.2007 r.
 
                     
L.p.
Rodzaj należności i zobowiązań
Stan na dzień 31.12.2006 r.
Stan na dzień 31.12.2007 r.
I
Należności ogółem
 
w tym wymagalne
 
1 151 374,00
 
251 756,64
958 066,66
 
25 927,01
II
Zobowiązania ogółem (z rezerwami)
4 254 406,37
2 486 225,57
-          II
a)      w tym wymagalne -
     
struktura wiekowa :
-          powstałe do 31.12.2005 r.
-          powstałe w 2006 r.
-          powstałe w 2007 r.
 
1 918 692,43
 
 
1 329 612,09
589 080,34
 
 1 094 290,10
 
 
611 752,45
116 558,00
365 979,65
 
b) w podziale na: 
 
- długoterminowe -Pożyczka z Budżetu Państwa ( okres spłaty powyżej 1 roku)
- krótkoterminowe -pozostałe                
          
 
 
1 177 563,72
 
3 076 842,65
 
 
0
 
2 486 225,57
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
c) według rodzaju:
 
Zobowiązania wobec pracowników
·         Zobowiązanie z tytułu wynagrodzeń z lat poprzednich – należność główna
·         Zobowiązania z tytułu odsetek od zobowiązań pracowniczych
·         Zobowiązania z tytułu wynagrodzeń za m-c grudzień
·         Ekwiwalent za odzież
·         ZFŚS
 
 Rezerwy na zobowiązania pracownicze
·         Rezerwa na zobowiązania wobec pracowników z pochodnymi
 
Zobowiązania z tytułu zakupu towarów i usług
 
 
Rezerwy na zobowiązania z tytułu zakupu towarów i usług
·          rezerwa na odsetki od zobowiązań cywilnoprawnych
 
 
Zobowiązania publicznoprawne
·     Podatek od nieruchomości
·     Zobowiązanie wobec U. Skarbowego
·     Zobowiązanie wobec ZUS
·     Zobowiązania PFRON
·     Urząd Marszałkowski
 
 
Zobowiązania z tytułu zaciągniętych pożyczek
·          pożyczka z Budżetu Państwa na restrukturyzację Zakładu
 
 
 
1 405 827,50
616 249,49
 
404 635,76
 
 
365 997,75
18 944,50
0
 
460 120,70
 
460 120,70
 
 
769 055,31
 
 
 
11 173,49
 
11 173,49
 
 
273 656,69
0
 
30 110,00
242 703,69
256,00
587,00
 
 
 
1 334 572,68
 
1 334 572,68
 
 
1 155 853,21
355 359,60
 
418 034,09
 
 
382 459,52
0
0*
 
356 418,46
 
356 418,46
 
 
685 108,64
 
 
 
9 067,08
 
9 067,08
 
 
279 778,18
15 660,00
 
31 819,00
232 299,18
0
0
 
 
 
0
 
0
 
*Zgodnie z opinią biegłego rewidenta badającego sprawozdanie finansowe SP ZOZ za rok 2005, kwota zobowiązań zakładu z tytułu nie przekazanych środków finansowych rachunek na ZFŚS nie jest ujmowana w księgach rachunkowych. Jednakże SP ZOZ w Łapach posiada zobowiązania wobec ZFŚS z lat poprzednich w wysokości 37 742 zł z tytułu nie przekazanych środków finansowych.
 
             W SPZOZ w Łapach zobowiązania z rezerwami na dzień 31.12.2007 r. w stosunku do analogicznego okresu w 2006 r. spadły o 1 768 180,80 zł. Najwyższą wartość spadku stanowi umorzona pożyczka udzielona na finansowanie programu restrukturyzacji SP ZOZ.
Szczegółowa struktura zobowiązań i rezerw według rodzaju została pokazana
w Tabeli pkt II c.
                Zobowiązania wymagalne są również niższe o 824 402,33 zł w stosunku do stanu na dzień 31.12.2006 r. Struktura wiekowa tych zobowiązań przedstawiona jest w Tabeli
pkt II a.
                W pkt II b Tabeli zobowiązania ogółem są przedstawione w rozbiciu na długoterminowe i krótkoterminowe Od 2006 r. pojawiła się pozycja zobowiązania długoterminowe, jest to pożyczka z Budżetu państwa, z okresem spłaty powyżej 12 miesięcy, udzielona na restrukturyzację zakładu. SPZOZ Łapy restrukturyzację rozpoczął w II połowie 2005 r. W związku z tym z Budżetu państwa otrzymał pożyczkę na okres 10 lat w wysokości 1 549,- tys. zł. z możliwością umorzenia jej spełnieniu określonych warunków. W roku 2007 SP ZOZ w Łapach spełnił przesłanki określone w art. 35 ust. 10 b ustawy z dnia 15.04.2005 r. o pomocy publicznej i restrukturyzacji publicznych zakładów opieki zdrowotnej poprzez zawarcie umowy o zrzeczeniu się roszczeń wobec Narodowego Funduszu Zdrowia z tytułu zobowiązań wobec pracowników wynikających z art. 4a ustawy „tzw. 203” i w październiku 2007 roku złożył wniosek o umorzenie pożyczki w pełnej wysokości pozostającej do zapłaty, tj. 1 216 811,78 zł i taką decyzję otrzymał.
                Na dzień 31.12.2007 r. SPZOZ nie posiada wymagalnych zobowiązań publicznoprawnych, natomiast zobowiązania cywilnoprawne są niższe. Zgodnie z wyżej wymienioną ustawą o restrukturyzacji wszystkie zobowiązania objęte Ugodą restrukturyzacyjną zostały umorzone.       
 
Tabela L.p. I. 
Należności wymagalne na dzień 31.12.2007 r. – 25 927,01 zł są to należności za hospitalizacje na oddziałach szpitala pacjentów nieubezpieczonych, wykonane badania oraz czynsze za wynajem pomieszczeń nieopłacone w terminie.
 
Tabela L.p. II a)
Zobowiązania wymagalne na dzień 31.12.2007 r.- 1 094 290,10 zł są to:
1)   611 752,45 powstałe do 31.12.2005 r.
·          611 752,45 zł zobowiązania wobec pracowników ZFN za 1999-2004 oraz pozostałe zobowiązania pracownicze wraz odsetkami
 
2) 116 558,00 zł   powstałe w 2006 r.
·          10 139,39 zł - zobowiązania z tytułu zakupu towarów i usług – naliczone odsetki od zobowiązań
·          106 418,61 zł - zobowiązania wobec pracowników - naliczone odsetki od zobowiązań dotyczących lat poprzednich, tj. ZFN 2000 r. – 2004 r.
 
3) 365 979,65 zł - powstałe w 2007 r.
·          310 757,02 zł - zobowiązania z tytułu zakupu towarów i usług
·          55 222,63 zł - naliczone za okres I – XII. 2007 r. odsetki od zobowiązań pracowniczych
 
 
Dyrektor SP ZOZ w Łapach
Bogdan Kalicki
 
Łapy, 28 luty 2008 r.
 
Podpisał:
Wiesław Pusz - Starosta
 

Metryka strony

Podmiot udostępniający informacje: Wiesław Pusz - Starosta Adam Kamiński – Wicestarosta Ireneusz Ordziejewski – Członek Zarządu Jarosław Wądołowski – Członek Zarządu

Opublikował: Monika Kropiewnicka

Data wytworzenia informacji / dokumentu: 20-03-2008

Data udostępnienia w BIP: 01-04-2008 08:11

Data modyfikacji informacji: 01-04-2008 08:11