Odpowiedź na pytanie
Białystok, dnia 13.08.2021
OR.271.1.447.2021
UCZESTNICY POSTĘPOWANIA
DOTYCZY: usługi obejmującej uporządkowanie i zewidencjonowanie ok. 8,50 metrów bieżących nieuporządkowanych materiałów archiwalnych (kat. A) znajdujących się na stanie Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Białymstoku.
Starostwo Powiatowe w Białymstoku udziela odpowiedzi na zadane w postępowaniu pytania:
Pytanie 1: „Czy w przypadku braku spisu spraw wykonawca jest zobowiązany do stworzenia/sporządzanie takiego spisu?
Odpowiedź: Przed przystąpieniem do porządkowania dokumentacji należy uzgodnić metodykę jej porządkowania z Archiwum Państwowym w Białymstoku.
Pytanie 2: W zaproszeniu jest podana informacja „Usługa zostanie wykonana w siedzibie Wykonawcy”, natomiast w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” podana jest następująca informacja - „Wykonania usługi archiwizacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białymstoku w Białymstoku, ul. Branickiego 13, 15-213 Białystok,/Wykonawcy w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek w godz. 08:00 – 16:00, wtorek – piątek w godz. 07:30–15:30” – która informacja jest właściwa?
Odpowiedź: Usługa ma być wykonana w siedzibie Wykonawcy.
Pytanie 3: Czy można stosować opisy teczek na termo transferowych etykietach samoprzylepnych?
Odpowiedź: Czynność tą należy uzgodnić z Archiwum Państwowym w Białymstoku.
Pytanie 4: W „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” w zadaniach wykonawcy w punkcie L. „poddanie zabiegom konserwatorskim w przypadku uszkodzenia mechanicznego, biologicznego lub chemicznego materiałów archiwalnych” – jakim szczegółowo zabiegom należy poddać opracowywaną dokumentację?
Odpowiedź: W przypadku rozerwanej strony - zaklejenie taśmą naprawczą.
Pytanie 5: Czy dokumentacja jest po zalaniu?
Odpowiedź: Dokumentacja nie była zalana.
Podpisała:
Joanna Kondzior - Sekretarz
Metryka strony