UZP 1239/2023

Uchwała Nr 1239/2023
Zarządu Powiatu Białostockiego
z dnia 23 marca 2023 roku

w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do podpisywania dokumentów związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.


Na podstawie art. 32 ust 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022r., poz. 1526) Zarząd Powiatu Białostockiego uchwala, co następuje:

§ 1


1.Upoważnia się Starostę Powiatu Białostockiego do podpisywania pism i dokumentów związanych z przeprowadzeniem postępowania na świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku stanowiącym własność Powiatu Białostockiego, zlokalizowanego przy ul. Słonimskiej 15/1 w Białymstoku oraz pomieszczeń w siedzibie Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości przy ul. Branickiego 13 w Białymstoku w trybie zapytania ofertowego realizowanego na podstawie Zarządzenia Nr 9/2014 Starosty Powiatu Białostockiego z dnia 25 kwietnia 2014r. w sprawie planowania i ewidencjonowania zamówień publicznych oraz realizacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 tysięcy złotych netto.

2.W czasie nieobecności Starosty Powiatu Białostockiego do podpisywania określonych w ust. 1 pism i dokumentów upoważnia się Wicestarostę Powiatu Białostockiego.

§ 2


Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Podpisali:
Jan Bolesław Perkowski - Starosta
Roman Czepe – Wicestarosta
Zdzisław Łukaszewicz – Członek Zarządu
Henryk Suchocki – Członek Zarządu
Jan Gradkowski – Członek Zarządu

 

Metryka strony

Podmiot udostępniający informacje: Starostwo Powiatowe w Białymstoku

Informację wytworzył / za treść informacji odpowiada: Jan Bolesław Perkowski - Starosta Roman Czepe – Wicestarosta Zdzisław Łukaszewicz – Członek Zarządu Henryk Suchocki – Członek Zarządu Jan Gradkowski – Członek Zarządu

Opublikował: Małgorzata Nowik

Data wytworzenia informacji / dokumentu: 23-03-2023

Data udostępnienia w BIP: 23-03-2023 12:26

Data modyfikacji informacji: 23-03-2023 12:26