Uchwała Zarządu Powiatu Nr 1738/05

 

 

UCHWAŁA NR  1738 / 2005

ZARZĄDU POWIATU BIAŁOSTOCKIEGO

z dnia 21 lipca 2005 roku

 

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na  wymianę stolarki okiennej w budynku byłego ZOZ-u przy ul. Słonimskiej 15/1 w Białymstoku.

 

                Na podstawie art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)  Zarząd Powiatu Białostockiego uchwala, co następuje:

 

§ 1

Powołuje się komisję przetargową do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wymianę stolarki okiennej w budynku byłego ZOZ-u przy ul. Słonimskiej 15/1 w Białymstoku /nr postępowania Or.O 3431-12/2005 /, w następującym składzie:

1.     Wiesław Pusz                                               – Przewodniczący

2.     Katarzyna Anuszkiewicz                                 - Sekretarz

3.     Agnieszka Czarniecka - Jaroszko                     - członek

 

§ 2

1.      Komisja rozpocznie pracę z dniem 26 lipca 2005 roku.

2.      Komisja zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą lub unieważnienia postępowania.

       

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Wicestarosta Damian Raczkowski

Członek Zarządu Romuald Wiszniewski

Członek Zarządu Bogdan Zdanowicz

 

Metryka strony

Podmiot udostępniający informacje: Anna Szczepańska

Opublikował: Hanna Tołłoczko

Data wytworzenia informacji / dokumentu: 21-07-2005

Data udostępnienia w BIP: 29-07-2005 09:26

Data modyfikacji informacji: 29-07-2005 09:24