Uchwała Zarządu Powiatu Nr 1738/05
UCHWAŁA NR 1738 / 2005
ZARZĄDU POWIATU BIAŁOSTOCKIEGO
z dnia 21 lipca 2005 roku
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na wymianę stolarki okiennej w budynku byłego ZOZ-u przy ul. Słonimskiej 15/1 w Białymstoku.
Na podstawie art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Zarząd Powiatu Białostockiego uchwala, co następuje:
§ 1
Powołuje się komisję przetargową do oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wymianę stolarki okiennej w budynku byłego ZOZ-u przy ul. Słonimskiej 15/1 w Białymstoku /nr postępowania Or.O 3431-12/2005 /, w następującym składzie:
1. Wiesław Pusz – Przewodniczący
2. Katarzyna Anuszkiewicz - Sekretarz
3. Agnieszka Czarniecka - Jaroszko - członek
§ 2
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem 26 lipca 2005 roku.
2. Komisja zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą lub unieważnienia postępowania.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wicestarosta Damian Raczkowski
Członek Zarządu Romuald Wiszniewski
Członek Zarządu Bogdan Zdanowicz
Metryka strony