Uchwała Zarządu Powiatu Nr 1674/05
UCHWAŁA Nr 1674/2005
Zarządu Powiatu Białostockiego
z dnia 7 kwietnia 2005 roku
w sprawie powołania składu oraz ustalenia regulaminu pracy Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania mającego na celu wyłonienie banku do wykonania obsługi bankowej
budżetu Powiatu Białostockiego
Na podstawie art. 32 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku
o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz § 2 uchwały Nr XXVI/215/2005 Rady Powiatu Białostockiego z dnia 24 marca 2005 roku w sprawie postępowania o zamówienie publiczne na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Białostockiego uchwala się, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową prowadzącą postępowanie w sprawie wyboru banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Białostockiego
w składzie:
1) Damian Raczkowski - Przewodniczący
2) Celina Grażyna Wojciechowska – Zastępca Przewodniczącego
3) Maria Borodziuk - Członek
4) Katarzyna Anuszkiewicz – Sekretarz
5) Radca Prawny
§ 2
Ustala się „Regulamin pracy Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania mającego na celu wyłonienie banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Białostockiego”, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 3
Przewodniczącego Komisji Przetargowej upoważnia się do:
1) złożenia podpisu na ogłoszeniu o wszczęciu postępowania, które zamieszczone zostanie na stronie internetowej Powiatu Białostockiego, na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 oraz w prasie lokalnej,
2) złożenia podpisu na specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) udzielania pisemnych wyjaśnień na pisemne zapytania wykonawców dotyczące SIWZ.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wicestarosta Damian Raczkowski
Członek Zarządu Ewa Słojewska – Zaręba
Członek Zarządu Romuald Wiszniewski
Członek Zarządu Bogdan Zdanowicz
Załącznik nr 1
do uchwały nr 1674/2005
z dnia 7 kwietnia 2005 roku
REGULAMIN PRACY
Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania mającego na celu wyłonienie banku do wykonania bankowej obsługi budżetu Powiatu Białostockiego
§ 1
Komisja powołana zostaje do przeprowadzenia postępowania mającego na celu wyłonienie banku do wykonania bankowej obsługi budżetu Powiatu Białostockiego w okresie od 1 maja 2005 do 30 kwietnia 2008 r.
§ 2
1. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.
2. Pracą Komisji kieruje jej Przewodniczący, wybrany przez Zarząd Powiatu.
3. Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) i akty wykonawcze wydane na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.
4. Członkowie Komisji, rozpoczynając pracę dotyczącą oceny złożonych ofert, składają oświadczenia, iż nie podlegają wyłączeniu na podstawie art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 3
1. Do zadań Komisji należy:
1) ustalenie wartości zamówienia z uwzględnieniem jednostek organizacyjnych określonych w uchwale Nr XXVI/215/2005 Rady Powiatu Białostockiego z dnia 24 marca 2005 r. w sprawie postępowania o zamówienie publiczne na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Białostockiego.
2) ustalenie terminu składania ofert,
3) ustalenie terminu otwarcia ofert – zgodnie z postanowieniami art. 86 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
4) ustalenie warunków wymaganych od wykonawców,
5) ustalenie kryteriów oceny ofert i ich procentowych znaczeń, przyjmując, że kryteria oceny ofert mogą odnosić się wyłącznie do przedmiotu zamówienia,
6) przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przedłożenie jej do zatwierdzenia Zarządowi Powiatu,
7) zamieszczenie ogłoszenia o przetargu,
8) jawne otwarcie złożonych ofert i sporządzenie stosownego protokołu,
9) dokonanie oceny złożonych ofert, wskazanie oferty najkorzystniejszej oraz sporządzenie protokołu postępowania o zamówienie publiczne i przedstawienie wyników postępowania do zatwierdzenia Zarządowi Powiatu,
10) wskazanie nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg – wg zasad określonych w art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Komisja wnioskuje do Zarządu Powiatu o odrzucenie oferty lub unieważnienie przetargu w przypadkach określonych w art. 89 i 93 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 4
1. Komisja dokonuje publicznego otwarcia ofert w terminie i miejscu określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji:
1) podaje zebranym kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) przedstawia oferty, okazując, iż zostały one złożone w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy,
podaje datę i godzinę otrzymania poszczególnych ofert
3. Komisja zwraca oferty, które zostały:
1) złożone po terminie,
2) wycofane przez wykonawców w sposób zgodny z ustaleniami SIWZ.
4. Przewodniczący Komisji przedstawia zebranym nazwy wykonawców, których oferty zostały uznane za nieważne z przyczyn, o których mowa w ust. 3.
5. Po otwarciu oferty Przewodniczący przedstawia:
1) nazwę i siedzibę wykonawcy,
2) informacje dotyczące ceny oferty,
3) termin wykonania zamówienia publicznego.
§ 5
1. Ocena ofert odbywa się w trybie niejawnym.
2. W trakcie oceny ofert Komisja określa, czy oferta:
1) spełnia kryteria oraz zasady określone w ustawie Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2) nie zawiera błędów formalnych,
3) zawiera wymagane dokumenty i oświadczenia,
4) została podpisana przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.
3. Komisja wskazuje:
1) najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2) wykonawców wykluczonych i oferty odrzucone,
3) przesłanki unieważnienia przetargu.
4. Działalność Komisji Przetargowej odnotowywana jest w protokole postępowania o zamówienie publiczne na ogólnie obowiązujących drukach, które stanowić będą załączniki do dokumentacji.
5. Komisja Przetargowa dokona innych niezbędnych czynności związanych z badaniem i oceną ofert wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, w tym rozpatrzy ewentualne protesty.
§ 6
1. Przewodniczący Komisji:
a) przedstawi Radzie Powiatu wyniki prac Komisji oraz wskaże najkorzystniejszą ofertę,
b) zawiadomi o wyborze oferty wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Komisja upoważniona jest do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach przetargu, które zostanie zamieszczone na stronie internetowej powiatu oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym.
§ 7
Komisja kończy prace związane z danym postępowaniem z dniem podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
Wicestarosta
Damian Raczkowski
Metryka strony