Uchwała Zarządu Powiatu Nr 1674/05

 

                                                                                                                                                    

UCHWAŁA Nr 1674/2005

 

Zarządu Powiatu Białostockiego

z dnia 7 kwietnia 2005 roku

 

w sprawie powołania składu oraz ustalenia regulaminu pracy Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania mającego  na celu wyłonienie banku do wykonania obsługi bankowej
budżetu Powiatu Białostockiego

 

Na podstawie art. 32 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku
o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz § 2 uchwały Nr XXVI/215/2005 Rady Powiatu Białostockiego z dnia 24 marca 2005 roku w sprawie postępowania o zamówienie publiczne na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Białostockiego uchwala się, co następuje:

§ 1

 

Powołuje się Komisję Przetargową prowadzącą postępowanie w sprawie wyboru banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Białostockiego
w składzie:

1)       Damian Raczkowski - Przewodniczący

2)       Celina Grażyna Wojciechowska – Zastępca Przewodniczącego

3)       Maria Borodziuk - Członek

4)       Katarzyna Anuszkiewicz – Sekretarz

5)       Radca Prawny

§ 2

 

Ustala się „Regulamin pracy Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania mającego na celu wyłonienie banku do obsługi bankowej budżetu Powiatu Białostockiego”, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 3

 

Przewodniczącego Komisji Przetargowej upoważnia się do:

1)       złożenia podpisu na ogłoszeniu o wszczęciu postępowania, które zamieszczone zostanie na stronie internetowej Powiatu Białostockiego, na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 oraz w prasie lokalnej,

2)       złożenia podpisu na specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

3)       udzielania pisemnych wyjaśnień na pisemne zapytania wykonawców dotyczące SIWZ.

§ 4          

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Wicestarosta          Damian Raczkowski

Członek Zarządu    Ewa Słojewska – Zaręba

Członek Zarządu    Romuald Wiszniewski

Członek Zarządu    Bogdan Zdanowicz

 

 

Załącznik nr 1

do uchwały nr 1674/2005

z dnia 7 kwietnia 2005 roku

 

REGULAMIN PRACY

 

Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania mającego na celu wyłonienie banku do wykonania bankowej obsługi budżetu Powiatu Białostockiego

 

§ 1

Komisja powołana zostaje do przeprowadzenia postępowania mającego na celu wyłonienie banku do wykonania bankowej obsługi budżetu Powiatu Białostockiego w okresie od 1 maja 2005 do 30 kwietnia 2008 r.

 

§ 2

1.       Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

2.       Pracą Komisji kieruje jej Przewodniczący, wybrany przez Zarząd Powiatu.

3.       Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) i akty wykonawcze wydane na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.

4.       Członkowie Komisji, rozpoczynając pracę dotyczącą oceny złożonych ofert, składają oświadczenia, iż nie podlegają wyłączeniu na podstawie art. 17 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

§ 3

1.       Do zadań Komisji należy:

1)       ustalenie wartości zamówienia z uwzględnieniem jednostek organizacyjnych określonych w uchwale Nr XXVI/215/2005 Rady Powiatu Białostockiego z dnia 24 marca 2005 r. w sprawie postępowania o zamówienie publiczne na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Białostockiego.

2)       ustalenie terminu składania ofert,

3)       ustalenie terminu otwarcia ofert – zgodnie z postanowieniami art. 86 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

4)       ustalenie warunków wymaganych od wykonawców,

5)       ustalenie kryteriów oceny ofert i ich procentowych znaczeń, przyjmując, że kryteria oceny ofert mogą odnosić się wyłącznie do przedmiotu zamówienia,

6)       przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przedłożenie jej do zatwierdzenia Zarządowi Powiatu,

7)       zamieszczenie ogłoszenia o przetargu,

8)       jawne otwarcie złożonych ofert i sporządzenie stosownego protokołu,

9)       dokonanie oceny złożonych ofert, wskazanie oferty najkorzystniejszej oraz sporządzenie protokołu postępowania o zamówienie publiczne i przedstawienie wyników postępowania do zatwierdzenia  Zarządowi Powiatu,

10)     wskazanie nowego oferenta w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, który wygrał przetarg – wg zasad określonych w art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.       Komisja wnioskuje do Zarządu Powiatu o odrzucenie oferty lub unieważnienie przetargu w przypadkach określonych w art. 89 i 93 ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 4

1.       Komisja dokonuje publicznego otwarcia ofert w terminie i miejscu określonym w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2.       Przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji:

1)       podaje zebranym kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

2)       przedstawia oferty, okazując, iż zostały one złożone w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy,

podaje datę i godzinę otrzymania poszczególnych ofert

 

3.       Komisja zwraca oferty, które zostały:

1)       złożone po terminie,

2)       wycofane przez wykonawców w sposób zgodny z ustaleniami SIWZ.

4.       Przewodniczący Komisji przedstawia zebranym nazwy wykonawców, których oferty zostały uznane za nieważne z przyczyn, o których mowa w ust. 3.

5.       Po otwarciu oferty Przewodniczący przedstawia:

1)       nazwę i siedzibę wykonawcy,

2)       informacje dotyczące ceny oferty,

3)       termin wykonania zamówienia publicznego.

 

§ 5

1.       Ocena ofert odbywa się w trybie niejawnym.

2.       W trakcie oceny ofert Komisja określa, czy oferta:

1)       spełnia kryteria oraz zasady określone w ustawie Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

2)       nie zawiera błędów formalnych,

3)       zawiera wymagane dokumenty i oświadczenia,

4)       została podpisana przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.

3.       Komisja wskazuje:

1)       najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

2)       wykonawców wykluczonych i oferty odrzucone,

3)       przesłanki unieważnienia przetargu.

4.       Działalność Komisji Przetargowej odnotowywana jest w protokole postępowania o zamówienie publiczne na ogólnie obowiązujących drukach, które stanowić będą załączniki do dokumentacji.

5.       Komisja Przetargowa dokona innych niezbędnych czynności związanych z badaniem i oceną ofert wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, w tym rozpatrzy ewentualne protesty.

 

§ 6

1.       Przewodniczący Komisji:

a)       przedstawi Radzie Powiatu wyniki prac Komisji oraz wskaże najkorzystniejszą ofertę,

b)       zawiadomi o wyborze oferty wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.       Komisja upoważniona jest do przygotowania treści ogłoszenia o wynikach przetargu, które zostanie zamieszczone na stronie internetowej powiatu oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym.

 

§ 7

Komisja kończy prace związane z danym postępowaniem z dniem podpisania umowy z wybranym wykonawcą.

 

Wicestarosta

Damian Raczkowski

 

Metryka strony

Podmiot udostępniający informacje: Starostwo Powiatowe w Białymstoku

Opublikował: Hanna Tołłoczko

Data udostępnienia w BIP: 20-04-2005 14:39

Data modyfikacji informacji: 20-04-2005 14:32