Podstawy prawne działania

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Białymstoku

Ewelina Kubiciel-Żukowska

Email: prk@st.bialystok.wrotapodlasia.pl tel. 790 600 423
pokój 114
godz. pracy: 

  • Poniedziałek: 8:00 - 15:00
  • Wtorek: 7:30 - 14:30
  • Środa: 7:30 - 14:30
  • Czwartek: 7:30 - 14:30
  • Piątek: 7:30 - 14:30

Rolą rzecznika jest przede wszystkim udzielanie konsumentom porad i informacji prawnej. W sprawach, w których rzecznik dostrzega naruszenie interesu konsumenta, a przy tym szansę na polubowne rozstrzygnięcie sporu albo widzi potrzebę wyjaśnienia okoliczności faktycznych – występuje do przedsiębiorców.

Przez konsumenta rozumie się osobę, która zawiera umowę z przedsiębiorcą w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą i zawodową.

Rzecznik działa wyłącznie na rzecz mieszkańców powiatu białostockiego.

Pytania do Rzecznika można zgłaszać za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie. 
Rzecznik nie odpowiada na e-maile, w których nie podane są dane adresowe (adres zamieszkania, nazwisko i imię) Konsumenta

Rzecznik przyjmuje interesantów w Urzędzie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym/mailowym.

W związku ze sprawą skierowaną do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Białymstoku, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu podjęcia interwencji w przedmiotowej sprawie.

 

Metryka strony

Podmiot udostępniający informacje: Ewelina Kubiciel

Informację wytworzył / za treść informacji odpowiada: Ewelina Kubiciel - Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Opublikował: Marek Falkowski

Data wytworzenia informacji / dokumentu: 03-01-2017

Data udostępnienia w BIP: 15-04-2005 00:00

Data modyfikacji informacji: 08-05-2024 08:24