Podstawy prawne działania
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Białymstoku
Email: prk@st.bialystok.wrotapodlasia.pl tel. 790 600 423
pokój 114
godz. pracy:
- Poniedziałek: 8:00 - 15:00
- Wtorek: 7:30 - 14:30
- Środa: 7:30 - 14:30
- Czwartek: 7:30 - 14:30
- Piątek: 7:30 - 14:30
Rolą rzecznika jest przede wszystkim udzielanie konsumentom porad i informacji prawnej. W sprawach, w których rzecznik dostrzega naruszenie interesu konsumenta, a przy tym szansę na polubowne rozstrzygnięcie sporu albo widzi potrzebę wyjaśnienia okoliczności faktycznych – występuje do przedsiębiorców.
Przez konsumenta rozumie się osobę, która zawiera umowę z przedsiębiorcą w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą i zawodową.
Rzecznik działa wyłącznie na rzecz mieszkańców powiatu białostockiego.
Pytania do Rzecznika można zgłaszać za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie.
Rzecznik nie odpowiada na e-maile, w których nie podane są dane adresowe (adres zamieszkania, nazwisko i imię) Konsumenta
Rzecznik przyjmuje interesantów w Urzędzie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym/mailowym.
W związku ze sprawą skierowaną do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Białymstoku, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu podjęcia interwencji w przedmiotowej sprawie.
Metryka strony