Ogłoszenie o naborze
KS.210.3.2016
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Starosta Powiatu Białostockiego ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
– Inspektora (pełny etat)
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Białymstoku
ul. Borsucza 2
15-569 Białystok
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
Poza obywatelami polskimi na stanowisko inspektora mogą ubiegać się:
- obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie – wyższe,
- co najmniej trzyletni staż pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, w szczególności ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Starostwa Powiatowego w Białymstoku, w szczególności Instrukcji Kancelaryjnej dla organów Powiatu, Statutu Powiatu Białostockiego oraz Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Białymstoku,
- praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych z zakresu obsługi baz danych, prawniczych (Lex) oraz pakietu biurowego MS OFFICE,
- znajomość przepisów regulujących n/w zadania, w szczególności: ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks Pracy, rozporządzenie o wynagradzaniu pracowników samorządowych, ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- preferowane wykształcenie wyższe prawnicze.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i Kierowników jednostek organizacyjnych powoływanych przez Starostę,
- przygotowywanie decyzji w sprawach przyjmowania do pracy, awansowania, nagradzania i rozwiązywania stosunku pracy,
- opracowywanie projektów aktów prawnych Starosty oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady, jej Komisji i Zarządu,
- prowadzenie zakładowej działalności socjalno-bytowej pracowników Starostwa Powiatowego,
- kierowanie pracowników na wstępne profilaktyczne i kontrolne badania lekarskie i prowadzenie rejestrów w tym zakresie,
- organizowanie szkoleń dla doskonalenia pracowników Starostwa,
- przeprowadzanie kontroli zewnętrznej w podległych jednostkach.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze poniżej 4 godzin,
- praca w biurze na II piętrze w budynku nie posiadającym windy,
- godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30.
W miesiącu czerwcu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%. W związku z tym art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych o pierwszeństwie w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych osób niepełnosprawnych nie ma zastosowania.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (Curriculum Vitae),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie - potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata (dyplom lub zaświadczenie o ukończonych studiach),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór na stronie BIP),
- kopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczonych za zgodność z oryginałem przez kandydata),
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych,
- ewentualne referencje i opinie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (potwierdzone za zgodność przez kandydata)
Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie Starostwa przy ulicy Borsuczej 2, pokój nr 10 – kancelaria lub pocztą na adres – Starostwo Powiatowe w Białymstoku, 15-569 Białystok ul. Borsucza 2 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora'' w terminie do dnia 20 lipca 2016 roku (liczy się data wpływu do Starostwa).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymagania zostaną poinformowane indywidualnie o terminie posiedzenia Komisji Konkursowej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(www.bip.powiatbialostocki.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie przy ul. Borsuczej 2 w Białymstoku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn.zm.).
Podpisał Starosta - Antoni Pełkowski
Metryka strony