Ogłoszenie o naborze
KS.210.7.2016
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Starosta Powiatu Białostockiego ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
– podinspektor w Wydziale Komunikacji (pełny etat)
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Białymstoku
ul. Borsucza 2
15-569 Białystok
- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
Poza obywatelami polskimi na stanowisko podinspektora mogą ubiegać się:
- obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach ustawy o służbie cywilnej,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie – wyższe lub średnie (w przypadku średniego wykształcenia wymagany jest co najmniej trzyletni staż pracy).
- Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, w szczególności ustawy o samorządzie powiatowym,
b) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Starostwa Powiatowego w Białymstoku, w szczególności Instrukcji Kancelaryjnej dla organów Powiatu, Statutu Powiatu Białostockiego oraz Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Białymstoku,
c) praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych z zakresu obsługi baz danych, prawniczych (Lex) oraz pakietu biurowego MS OFFICE,
d) znajomość przepisów regulujących n/w zadania, w szczególności: ustawa prawo o ruchu drogowym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Kodeks Cywilny, Kodeks Spółek Handlowych, rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, rozporządzenie w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach,
e) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
a) gromadzenie w ewidencji pojazdów danych o pojazdach zarejestrowanych, ich właścicielach, danych wymaganych do dopuszczenia pojazdu do ruchu oraz informacji o wydanych dokumentach i oznaczeniach pojazdu, a także dane stanowiące treść adnotacji urzędowych zamieszczanych w dokumentach,
b) przekazywanie do Centralnej Ewidencji Pojazdów danych i informacji o pojazdach zarejestrowanych oraz ich właścicielach,
c) rejestracja pojazdu na wniosek i z Urzędu,
d) wydawanie druków komunikacyjnych w związku z rejestracją pojazdu,
e) wykonywanie innych czynności związanych z rejestracją pojazdu,
f) wydawanie na wniosek właściciela wtórników: tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych,
g) przyjmowanie zawiadomień właściciela pojazdu o nabyciu, zbyciu pojazdu, zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym,
h) przyjmowanie zgłoszeń i nanoszenie odpowiednich adnotacji do systemu oraz dokumentów (dowód rejestracyjny i karta pojazdu) w zakresie informacji: gaz, hak, nauka jazdy "L", VAT, itp.,
i) nanoszenie do ewidencji pojazdów – danych i informacji o zatrzymanych dowodach rejestracyjnych i pozwoleniach czasowych,
j) wydawanie dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych po ustaniu przyczyny zatrzymania dokumentu,
k) wydawanie dowodów rejestracyjnych po zakończonym postępowaniu w sprawie rejestracji pojazdu,
l) sporządzanie protokołów tablic i druków rejestracyjnych wycofanych z obiegu,
m) udzielanie informacji oraz prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw,
n) udostępnianie danych i informacji zgromadzonych w ewidencji POJAZD uprawnionym podmiotom tj. Policja, ITD, sądy, prokuratura, organy kontroli skarbowej, komornikom sądowym, itp.,
o) udzielanie informacji na zapytania interesantów (ustne i telefoniczne).
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
c) praca w biurze na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
d) godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30.
W miesiącu październiku 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%. W związku z tym art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych o pierwszeństwie w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych osób niepełnosprawnych nie ma zastosowania.
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys (Curriculum Vitae) – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
b) list motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie - potwierdzonych klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór na stronie BIP),
e) kopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczonych klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata),
f) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych,
g) ewentualne referencje i opinie,
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (potwierdzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata).
Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie Starostwa przy ulicy Borsuczej 2, pokój nr 10 – kancelaria lub pocztą na adres – Starostwo Powiatowe w Białymstoku, 15-569 Białystok ul. Borsucza 2 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Komunikacji'' w terminie do dnia 30 listopada 2016 roku (liczy się data stempla pocztowego).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(www.bip.powiatbialostocki.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie przy ul. Borsuczej 2 w Białymstoku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902 j.t.).
………………………………..
(data, podpis)
Metryka strony