2016.08.17 - ogłoszenie o naborze (zakończone)

 

 

KS.210.4.2016

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Starosta Powiatu Białostockiego ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

– podinspektor w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości (pełny etat)

 

 

Nazwa i adres jednostki:

Starostwo Powiatowe w Białymstoku

ul. Borsucza 2

15-569 Białystok

 

 

  1. Wymagania niezbędne:

 

  1. obywatelstwo polskie

 Poza obywatelami polskimi na stanowisko inspektora mogą ubiegać się:

 - obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,

- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

  1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  2. kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. wykształcenie – wyższe lub średnie (w przypadku średniego wykształcenia wymagany jest co najmniej trzyletni staż pracy).

 

 

  1. Wymagania dodatkowe:

 

  1. znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, w szczególności ustawy o samorządzie powiatowym,
  2. znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Starostwa Powiatowego w Białymstoku, w szczególności Instrukcji Kancelaryjnej dla organów Powiatu, Statutu Powiatu Białostockiego oraz Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Białymstoku,
  3. praktyczna umiejętność obsługi programów  komputerowych  z zakresu obsługi baz danych, prawniczych (Lex) oraz pakietu biurowego MS OFFICE,
  4. znajomość przepisów regulujących n/w zadania, w szczególności: ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o scalaniu i wymianie gruntów, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne                   i kartograficzne, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  5. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub samorządowej przy załatwianiu spraw         z zakresu ochrony gruntów.

 

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

 

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
  2. prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych w tym kontrole terenowe,
  3. prowadzenie uzgodnień warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla obszarów dla których nie opracowano planu zagospodarowania przestrzennego,
  4. regulacja stanów prawnych nieruchomości rolnych,
  5. wydawanie zezwoleń na wyłączenie z produkcji użytków rolnych,
  6.  prowadzenie postępowań mających na celu zapobieganie degradacji gruntów.

 

 

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 

  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
  3. praca na parterze w budynku nie posiadającym windy,
  4. przewidziane wyjazdy służbowe (np. kontrola w terenie),
  5. godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30.

 

 

W miesiącu lipcu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym                            w   Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%. W związku z tym art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku                         o pracownikach samorządowych o pierwszeństwie w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych,                               z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych osób niepełnosprawnych nie ma zastosowania.

 

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. życiorys (Curriculum Vitae) – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
  2. list motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
  3. kopie dokumentów poświadczających  wykształcenie - potwierdzonych klauzurą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
  4. kwestionariusz  osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór na stronie BIP),
  5. kopie dokumentów poświadczających  staż pracy  (poświadczonych klauzurą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata),
  6. oświadczenie, że  kandydat nie był skazany  prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych,
  7. ewentualne  referencje i opinie,
  8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (potwierdzone klauzurą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata).

 

 

Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie Starostwa przy ulicy Borsuczej 2, pokój nr 10 – kancelaria lub pocztą na adres – Starostwo Powiatowe w Białymstoku, 15-569 Białystok ul. Borsucza 2                       z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości''                   w terminie do dnia 31 sierpnia 2016 roku (liczy się data stempla pocztowego).

Aplikacje, które wpłyną  do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby spełniające wymagania zostaną poinformowane indywidualnie o terminie posiedzenia Komisji Konkursowej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej

(www.bip.powiatbialostocki.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie przy ul. Borsuczej 2 w Białymstoku.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie  pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902).

                                                                                                                            

 

 

 

 

 

                                                                                                                               17.08.2016 - Antoni Pełkowski - Starosta

                                                                                                                                                (data, podpis)

 

Metryka strony

Podmiot udostępniający informacje: Antoni Pełkowski - Starosta

Informację wytworzył / za treść informacji odpowiada: Antoni Pełkowski – Starosta

Opublikował: Marek Falkowski

Data wytworzenia informacji / dokumentu: 17-08-2016

Data udostępnienia w BIP: 17-08-2016 10:32

Data modyfikacji informacji: 12-09-2016 12:18