2016.08.17 - ogłoszenie o naborze (zakończone)
KS.210.4.2016
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Starosta Powiatu Białostockiego ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
– podinspektor w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości (pełny etat)
Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Białymstoku
ul. Borsucza 2
15-569 Białystok
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
Poza obywatelami polskimi na stanowisko inspektora mogą ubiegać się:
- obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydaci nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie – wyższe lub średnie (w przypadku średniego wykształcenia wymagany jest co najmniej trzyletni staż pracy).
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, w szczególności ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Starostwa Powiatowego w Białymstoku, w szczególności Instrukcji Kancelaryjnej dla organów Powiatu, Statutu Powiatu Białostockiego oraz Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Białymstoku,
- praktyczna umiejętność obsługi programów komputerowych z zakresu obsługi baz danych, prawniczych (Lex) oraz pakietu biurowego MS OFFICE,
- znajomość przepisów regulujących n/w zadania, w szczególności: ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o scalaniu i wymianie gruntów, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub samorządowej przy załatwianiu spraw z zakresu ochrony gruntów.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych w tym kontrole terenowe,
- prowadzenie uzgodnień warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla obszarów dla których nie opracowano planu zagospodarowania przestrzennego,
- regulacja stanów prawnych nieruchomości rolnych,
- wydawanie zezwoleń na wyłączenie z produkcji użytków rolnych,
- prowadzenie postępowań mających na celu zapobieganie degradacji gruntów.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- praca na parterze w budynku nie posiadającym windy,
- przewidziane wyjazdy służbowe (np. kontrola w terenie),
- godziny pracy: poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.30-15.30.
W miesiącu lipcu 2016 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%. W związku z tym art.13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych o pierwszeństwie w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych osób niepełnosprawnych nie ma zastosowania.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (Curriculum Vitae) – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie - potwierdzonych klauzurą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór na stronie BIP),
- kopie dokumentów poświadczających staż pracy (poświadczonych klauzurą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata),
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe i korzysta z pełni praw publicznych,
- ewentualne referencje i opinie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (potwierdzone klauzurą „za zgodność z oryginałem” przez kandydata).
Wymagane dokumenty dotyczące naboru należy składać osobiście w siedzibie Starostwa przy ulicy Borsuczej 2, pokój nr 10 – kancelaria lub pocztą na adres – Starostwo Powiatowe w Białymstoku, 15-569 Białystok ul. Borsucza 2 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Katastru i Nieruchomości'' w terminie do dnia 31 sierpnia 2016 roku (liczy się data stempla pocztowego).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymagania zostaną poinformowane indywidualnie o terminie posiedzenia Komisji Konkursowej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
(www.bip.powiatbialostocki.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie przy ul. Borsuczej 2 w Białymstoku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r., poz. 902).
17.08.2016 - Antoni Pełkowski - Starosta
(data, podpis)
Metryka strony