Informacja
Krasne,2018.05.25
nr sprawy: D.z. 01/05/18
dot. postępowania przetargowego na remont instalacji elektrycznych w budynku głównym i żywieniowym Domu Dziecka w Krasnem
INFORMACJA
Na podstawie art. 38 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 24 sierpnia 2017 roku poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający odpowiada na zgłoszoną prośbę o uzupełnienie dokumentacji o prawidłowy plik ze specyfikacją teletechniczną. Załącznik umieszczony na stronie http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/ o nazwie specyfikacja teletechniczna.pdf zawiera jedynie przedmiar teletechniczny.
Zamawiający zamieszcza na stronie http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/ nowy plik „specyfikacja techniczna.pdf”.
Powyższe zapisy stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert wyznaczając nowy termin składania ofert na dzień 7 czerwca 2018 roku do godz. 9.30 oraz nowy termin otwarcia ofert na dzień 7 czerwca 2018 roku na godz. 10.00.
Podpisała:
Anna Zieniewicz
p.o. Dyr. CAOPOW w Krasnem
Metryka strony