Informacja - zmiana terminu
Białystok, 11.12.2017 r.
OR.271.4.3.2017
INFORMACJA DOT. ZMIANY
TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT CENOWYCH
dot. postępowania na usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ust. 1-2 Prawa o ruchu drogowym
Zamawiający informuje, iż dokonuje zmian w treści ogłoszenia z dnia 6 grudnia 2017 roku. W ogłoszeniu jest następujący zapis
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, (kancelaria, pok. 10), do dnia 14.12.2017 r., do godz. 9:45 Doręczenie oferty cenowej do innego miejsca niż wskazane wyżej nie jest równoznaczne ze złożeniem oferty cenowej w sposób skuteczny. Oferty cenowe otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
2. Otwarcie ofert cenowych nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj: Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, (sala konferencyjna) dnia 14 / 12 / 2017 r. o godz. 10:00.
Zamawiający wprowadza zmianę godziny terminu składania i otwarcia ofert; w związku z powyższym, zapis ten otrzymuje nowe brzmienie:
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj: Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, (kancelaria, pok. 10), do dnia 14.12.2017 r., do godz. 11:45 Doręczenie oferty cenowej do innego miejsca niż wskazane wyżej nie jest równoznaczne ze złożeniem oferty cenowej w sposób skuteczny. Oferty cenowe otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
2. Otwarcie ofert cenowych nastąpi w siedzibie Zamawiającego, tj: Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, (sala konferencyjna) dnia 14 / 12 / 2017 r. o godz. 12:00.
Podpisał:
Antoni Pełkowski
Starosta Powiatu Białostockiego
Metryka strony