ogłoszenie o zamówieniu

Białystok: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej.
Numer ogłoszenia: 250826 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Białymstoku , ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 740 39 51, faks 85 740 39 82.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2015 roku prac geodezyjnych dotyczących: Część A: opracowania dokumentacji geodezyjnej działkom opisanym poniżej, dla potrzeb postępowań mających na celu aktualizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, w tym wyeliminowania błędnych danych: 1. Obręb Łapy Dębowina gm. Łapy - działki nr 198, 199, 200. Błędne dane określające przebieg linii granicznych dla granic między wymienionymi działkami. W trybie przepisów § 37, 38, 39 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków, należy dokonać ustalenia przebiegu granic działek 198 i 199 oraz 199 i 201, obliczyć ich pole powierzchni oraz sporządzić stosowną dokumentację. 2. Obrębu Majątek Rogowo gm. Choroszcz - działka nr 179. Działka wykazana w ewidencji składa się z dwóch części rozdzielonych drogą gminną. Należy wyodrębnić 2 działki, obliczyć ich pola powierzchni oraz sporządzić stosowną dokumentację. 3. Obręb Choroszcz gm. Choroszcz - działka nr 1566. Działka stanowi drogę. Jedna część działki istniała już przed scaleniem, druga część wydzielona została w wyniku scalenia. Część istniejąca przed scaleniem, oznaczona numerem 375/43, posiada założoną księgę wieczystą BI1B/00004744/3. W wyniku odnowienia operatu połączono obie części i wykazano jako działkę nr 1566. Należy powrócić do stanu istniejącego przed odnowieniem - wyodrębnić 2 działki, obliczyć ich pola powierzchni oraz sporządzić stosowną dokumentację. 4. Obręb Księżyno gm. Juchnowiec Kościelny - działki nr 46/4, 46/5, 46/6, 46/7, 46/8, 390 z drogą oznaczoną jako działki 389 i 151. Ogrodzenia posadowione zgodnie ze znakami granicznymi, dokumentacja wskazuje, że ogrodzenia znajdują się na drodze (ul. Brukowa). W trybie przepisów §§ 37, 38, 39 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków, należy dokonać ustalenia przebiegu granic działek, obliczyć ich pole powierzchni oraz sporządzić stosowną dokumentację. 5. Obręb Czarna Białostocka gm. Czarna Białostocka - działki nr 210, 211, 212, 5/2, 5/3, 213/1, 214, 215. Przy odnowieniu ewidencji gruntów nie uwzględniono dokumentacji podziału działki nr 22/2 zniesienie współwłasności postanowienie sygn. akt Ns. I 363/63 - granice działek tną budynki, przebieg drogi w terenie i posadowienie ogrodzeń odmienne od stanu ewidencyjnego. W trybie przepisów § 37, 38, 39 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków, należy dokonać ustalenia przebiegu granic działek, obliczyć ich pole powierzchni oraz sporządzić stosowną dokumentację. Ustalenia przebiegu granic działek należy dokonać w odniesieniu do granic wspólnych dla działek wymienionych poniżej oznaczonych numerami: 210 z działkami 5/2, 211, 213/1; 211 z działkami 210, 5/2, 212, 213/1; 212 z działkami 211, 5/2, 5/3, 213/1; 213/1 z działami 210, 211, 212, 5/3, 214, 215 6. Obręb Suraż gm. Suraż - działki nr 131/1, 131/2. Brak danych określających przebieg linii granicznych dla granicy między wymienionymi działkami. W trybie przepisów § 37, 38, 39 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków, należy dokonać ustalenia przebiegu granic działek, obliczyć ich pole powierzchni oraz sporządzić stosowną dokumentację. Część B: opracowania dwóch egzemplarzy dokumentacji geodezyjnej i prawnej wraz z wyznaczeniem punktów granicznych gruntów Skarbu Państwa, przekazywanych w zarząd administracji leśnej - zamówienie obejmuje działki oznaczone nr 1032, 1034, 1054, 1078, 1111, 1124, 1126, 1158, 1184, 1243, 1291, 1311, 1313 położone w obrębie Karakule gm. Supraśl (łącznie 13 działek o powierzchni 0,92 ha)..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min.: - 2 dokumentacje do postępowań mających na celu aktualizację zasobu geodezyjnego i kartograficznego w trybie przepisów § 37, 38 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (dotyczy części A); -2 dokumentacje geodezyjno- prawne wraz z wyznaczeniem punktów granicznych dla gruntów Skarbu Państwa, przekazywanych w zarząd administracji leśnej (dotyczy części B). Wyceny winny być wykonane na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wyznaczone przez niego osoby do realizacji powyższego zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie min. 1 i 2 (dotyczy części A i B).
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wymaga się, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dotyczy części A i B).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja wykonania jakości usług - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Białymstoku ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Białymstoku ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, pok. nr 10 - Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowania dokumentacji geodezyjnej działkom opisanym poniżej, dla potrzeb postępowań mających na celu aktualizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, w tym wyeliminowania błędnych danych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja wykonania jakości usług - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowania dwóch egzemplarzy dokumentacji geodezyjnej i prawnej wraz z wyznaczeniem punktów granicznych gruntów Skarbu Państwa, przekazywanych w zarząd administracji leśnej - zamówienie obejmuje działki oznaczone nr 1032, 1034, 1054, 1078, 1111, 1124, 1126, 1158, 1184, 1243, 1291, 1311, 1313 położone w obrębie Karakule gm. Supraśl (łącznie 13 działek o powierzchni 0,92 ha).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancja wykonania jakości usług - 10

 

Metryka strony

Podmiot udostępniający informacje: Antoni Pełkowski - Starosta

Opublikował: Małgorzata Nowik

Data wytworzenia informacji / dokumentu: 24-09-2015

Data udostępnienia w BIP: 24-09-2015 12:12

Data modyfikacji informacji: 24-09-2015 12:12